Kod SCAC/dostawcy nie może być pusty.SCAC nie może być dłuższy niż 5 znakówSCAC musi być dostępnySCAC może składać się tylko z liter i cyfrKod dostawcy może zawierać maksymalnie 100 znaków.Nazwa firmy może zawierać maksymalnie 100 znaków.Kontaktowy adres e-mail nie może być pusty i musi mieć format adresu e-mail.Kontaktowy adres e-mail nie może być dłuższy niż 100 znaków.Nazwa kontaktu nie może być dłuższa niż 100 znaków.Telefon kontaktowy musi mieć od 5 do 15 cyfr.Zamówienie nie może być puste.Identyfikator zamówienia nie może być dłuższy niż 100 znaków.FC nie może być puste.Nieprawidłowe FC.Nie można utworzyć terminu z powodu błędu komunikacji danych.Komentarze nie mogą przekraczać 500 znaków.Czy na pewno chcesz anulować termin {0}?Czy na pewno chcesz zaktualizować termin {0}?Czy na pewno chcesz automatycznie wypełnić ten termin? Wszystkie aktualne informacje mogą zostać nadpisane.Numer przyczepy nie może zawierać więcej niż 32 znakiNumer przyczepy może zawierać tylko litery, cyfry, - i _.Błąd przesyłki {0,number,integer}: {1}Musi być dostępny identyfikator PRO lub listy przewozowePRO nie może być pustyPRO może składać się tylko z cyfr, liter i myślnikówMaksymalna liczba znaków kodu PRO to {0}Lista zamówień nie może być pustaLista zamówień może zawierać tylko cyfry, litery i przecinkiPuste zamówienie na liście zamówieńDuplikuj zamówienie na liście zamówieńARN musi być liczbąMaksymalna liczba znaków numeru ARN to {0}Lista listów przewozowych nie może być pustaList przewozowy może składać się tylko z cyfr, liter i myślnikówPusty list przewozowy na liście listów przewozowychDuplikuj list przewozowy na liście listów przewozowychMaksymalna liczba znaków listu przewozowego to {0}Długość nazwy dostawcy nie może przekraczać 50 znakówARN istnieje w poprzedniej przesyłcePRO istnieje w poprzedniej przesyłceList przewozowy znajduje się w poprzedniej przesyłceŻadna liczba palet, kartonów czy jednostek nie może być mniejsza niż 0 ani większa niż 1000000000Liczba palet nie może być większa niż liczba kartonów, a liczba kartonów nie może być większa niż liczba jednostekLiczba palet musi wynosić co najmniej 1 dla terminu paletyzowanegoLiczba palet musi być mniejsza niż {0} na terminLiczba palet musi wynosić 0 dla terminu załadunku w obszarze piętraDodaj co najmniej jedną przesyłkę.Wymagana data dostawy przewoźnika nie może przypadać w przeszłości.Wymagana data dostawy przewoźnika musi zostać wyznaczona w ciągu najbliższych {0} dni.Nie można zaktualizować terminu z powodu błędu komunikacji danych.Nie można utworzyć konta z powodu błędu komunikacji danych.Termin został wypełniony automatycznie, z błędami:Nie powiodło się automatyczne wypełnienie terminu. Spróbuj ponownie.Jeśli uważasz, że problem wymaga dalszego dochodzenia, skontaktuj się z firmą Amazon, podając powyższe informacje za pomocą poniższego linku do działu wsparcia.Nie można automatycznie wypełnić terminu z powodu błędu komunikacji danych.Identyfikatory przesyłki FBA zostały zastąpione błędami:Wymiana identyfikatorów przesyłki FBA nie powiodła się. Spróbuj ponownie.Nie można zastąpić identyfikatorów przesyłki FBA z powodu błędu połączenia.Unikatowy identyfikator przyczepyUmieść wszelkie dodatkowe instrukcje tutaj.Brak preferencjiOczekuje na harmonogramZaplanowane przybyciePrzyjazdUsunięteAnulowaneWadaZamknięteWartość czasu „Od” powinna być mniejsza od wartości czasu „Do”.Dane wejściowe ID nie mogą być puste.ARN jest tylko liczbą.Kody PRO i numery listów przewozowych mogą składać się tylko z cyfr, liter i myślników.Zamówienie może składać się tylko z cyfr i liter.Nie można wyszukiwać terminów z powodu błędu komunikacji danych.Musi być dostępny jeden z numerów ARN, PRO lub numery listów przewozowych —Nazwa firmy jest wymagana.Wymagana jest nazwa kontaktu.Wymagany jest telefon kontaktowy.List przewozowyWymagana jest nazwa dostawcyWymagana jest liczba kartonówWymagana jest liczba jednostekWymagany jest rodzaj frachtu.Wymagany jest typ ładunku.Wymagany jest typ przyczepy.Czy wymagany jest fracht umożliwiający zaciśnięcie.Maksymalna liczba pozycji zamówienia to {0}Maksymalna liczba pozycji na liście listów przewozowych to {0}Wymagana jest liczba jednostek dla typu załadunku w obszarze piętra i musi być większa od zeraKod referencyjny terminuNiepojawienie się bez powiadomienia lub anulowanie w ciągu {0} godzin od planowanego czasu przybycia są uważane za szkody na rzecz przewoźnika. Amazon wymaga wskaźnika nieterminowej dostawy poniżej {1}%, aby kwalifikować się do dostarczania do obiektów Amazon.Zainicjowanie późnej zmiany harmonogramu w ciągu kilku {0} godzin od spodziewanego przyjazdu może spowodować nieterminową dostawę i obniżyć tygodniowy wskaźnik wydajności przewoźnika. Amazon wymaga wskaźnika nieterminowej dostawy poniżej {1}%, aby kwalifikować się do dostarczania do obiektów Amazon.Poniżej znajduje się wersja beta naszego widoku dostępności terminów. Ta funkcja jest obecnie testowana i będzie dostępna tylko w wybranych przypadkach. Dzięki tej funkcji można wybrać dowolny dostępny termin z poniższych i kliknąć przycisk Potwierdź, aby potwierdzić spotkanie w czasie rzeczywistym.Zmiany terminu będą wymagały wybrania nowego terminu spotkania. Wybierz dostępność poniżej.Wybierz dostępny czasAnulujUzyskaj większą dostępnośćPotwierdźPrześlij wniosek o spotkanieTwój wybór nie zmieni terminu ani nie spowoduje żadnego obciążenia zwrotnego lub kary.Przeczytaj scenariusz i wybierz swoje preferencje.Przypominamy, że w celu spełnienia naszych wymagań dotyczących dostawy (więcej informacji w Podręczniku przewoźnika) należy upewnić się, że żądana przez przewoźnika data dostawy mieści się w przedziale czasowym dostawy w przypadku każdego zlecenia zakupu objętego dostawą w ramach tego terminu.
Zapoznaj się z poniższymi zleceniami zakupu i zaktualizuj swoją żądaną przez przewoźnika datę dostawy, aby zapewnić dostawę w przedziale czasowym dostawy zleceń zakupu.
Możesz kontynuować bez wprowadzania zmian, ale może to wpłynąć na efektywność spedytora i przewoźnika w zakresie zgodności z przedziałem czasowym dostawy.Dostęp do lokalizacji jest ograniczony. Lokalizacja w odległości może zapewnić wcześniejszy termin. Kolejnym dostępnym przedziałem czasowym jest , w sumie liczba dostępnych przedziałów czasowych tego dnia wynosi . Czy zamiast tego chcesz przekierować do lokalizacji ?Powód, dla którego wybrano tę opcję (opcjonalnie)Co sądzisz o możliwości przekierowania?Nie chcę otrzymywać więcej sugestii przekierowaniaWybierz opcję przesłania danych wejściowychWybierz przyczynę przekierowaniaNasz zespół może skontaktować się z Tobą w celu przekierowania w ciągu 1 dnia. Twój termin nie ulegnie zmianie, dopóki nie potwierdzisz przekierowania z naszym zespołem.Twój termin w lokalizacji nie ulegnie zmianie.Liczba kartonów lub jednostek musi wynosić co najmniej 1 w przypadku terminu dla ładunku bezpaletowegoLiczba kartonów musi wynosić co najmniej 1 w przypadku terminu dla ładunku bezpaletowegoWymagana liczba palet w przypadku ładunku bezpaletowego wynosi 0Pobierz terminyWybrana żądana data dostawy przewoźnika znajduje się poza przedziałem czasowym dostawy POIstniejące terminy wykryte dla poniższych zamówień. Prosimy o zapoznanie się z poniższą listą przed złożeniem wniosku o kolejny termin.Wykryto wiele problemówWymagany jest numer paszportu lub krajowy numer rejestracyjny firmy lub krajowy identyfikator podatkowy na fakturzeDozwolone są tylko litery i cyfry
Jeśli „kliknij tutaj” nie spowoduje otwarcia wiadomości e-mail z odpowiednim szablonem dla Twojego zapytania, zapoznaj się z Podręcznikiem przewoźnika, aby uzyskać wymagane treści.